-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Senzorične posode


Spremljam kar nekaj blogov kreativnih in/ali "montessori" mam. Precej časa nazaj so mi v oči padle senzorične posode oziroma škatle in komaj sem čakala, da se sinova potreba po raziskovanju z usti ustrezno zmanjša. Gre za večjo posodo, katerega glavna sestavina je nek sipek/zrnat (/ipd.) material (žita (tudi barvana - riž), suhe stročnice, vodne kroglice,  kava, testenine ... ), narezan papir, ali kakšna masa (sluz, snežno testo ... ) ter različne žlice, lončki, vrčki in (podobni) predmeti, ki igro/raziskovanje popestrijo, zaokrožijo v neko zgodbo, smiselno celoto. Ko je starejši sin po rojstvu svojega brata za dalj časa prenehal obiskovati vrtec, sem mu jih ponudila kar nekaj. Nekatere so bile skrbno načrtovane, druge povsem spontane. Ponudila sem mu jih v starosti 24-26 mesecev. Mogoče pa koga navdahnejo: 

Naša čisto prva, malo zimska senzorična posoda

Zelena-rumena-rdeča
"Sluz"; koruzni škrob in voda. Zmes, ki se z mešanjem spreminja iz trdne v tekočo in ko jo pustimo pri miru, spet nazaj

Moja najljubša. Snežno testo (koruzni škrob, olje in bleščice). Zimska. Medveda sta še zdaj polna bleščic.

Nekaj kar tako, recimo, da kolački, ker nikakor nisem mogla zavreči ostanka snežnega testa. 

Pobarvan riž. Res smo že čakali pomlad ...
Pa še ena ob sv. Patriku, ker sem ravno imela na voljo zelen riž. Mavrico sva naredila skupaj.
"Velikonočna" (čeprav to ni moj tip Velike noči)

Kava ... mmm
Tole pa si je pripravil sam. Snega smo imeli to zimo za več kot za izvoz. Poleg sem mu ponudila lončka z dvema barvama (razredčene barve za živila, ker sem pravilno pričakovala, da bo sneg kaj hitro in pogosto romal v usta) in čopičema. Prepoznal je posodo in si vzel še žlici :)
Polenta (spontana)


Pri senzoričnih posodah je potrebnega kar nekaj potrpljenja, saj njihova vsebina leti na vse strani. Sama sem si pomagala z rjuhami, ostalo pa poskušala izkoristiti za vajo pometanja (sin pri tem ni delil mojega navdušenja). Zelo pomembno je, da smo vsi sproščeni in da otroci ne poslušajo kako se morajo lepo igrati. Nenazadnje so bili materiali pripravljeni njim za raziskovanje in igro.
QuickEdit

You Might Also Like

Ni komentarjev

Objavite komentar

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate