-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Igralno testo (plastelin) in perje


O doma narejenem plastelinu sem že pisala (na povezavi najdete tudi recept). Tokrat sem poleg ponudila nekaj perja, kasneje pa še jajce.










V knjigi o kmetiji je fotografija prereza kokošjega jajca s precej razvitim piščancem (predzadnja fotografija, desna stran, sredina zgoraj). Pred dnevi jo je ogledoval z velikim zanimanjem, zato sem mislila, da bi naredila nekaj podobnega. Peresa mu niso bila tako všeč, saj imajo malo premehek osrednji del in jih ni tako zelo enostavno zapičiti. Bova morala poiskati kokošja (ali pa počakati na naslednji roparski pohod lisice). Jajce je zbudilo več zanimanja. Ko se ga je naveličal polniti s plastelinom, si je šel po orodje in ga pojedel. Precej dobesedno. Prinesel si je dva krožnika ter vilice in nož iz svojega predala. Razložil je, da reže piščanca, da kuha. Res se je zabaval, mene pa je ob njegovi odkriti krvoločnosti malo stisnilo pri srcu. Očitno moj sin ne deli mnenja z dečkom, katerega video je obkrožil svet :)
QuickEdit

You Might Also Like

Ni komentarjev

Objavite komentar

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate