-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Košara rdečih zakladov in senzorične stekleničke


Sestavila sem prvo košaro s predmeti ene barve. Simpatičen izziv.


Modelček za led, modelček za palačinke v obliki srca, lesen vijak, D-jeva nogavica, svilen šal, obroček iz natikanke, fižolova vrečka, senzorična steklenička in podstavek za kozarec.


Predmeti so bili hitro nabrani. Sledenje eni temi in iskanje različnih možnosti znotraj okvirjev je veliko lažje kot nabiranje "naključnih in zanimivih" predmetov. 

D-ju je košara res všeč. Skoraj vse sem imela, senzorično stekleničko pa sem naredila pred nekaj dnevi. Videla sem jih že, ko je bil P precej manjši, a se mi niso zdele vredne izdelave, tokrat pa sem se odločila, da jim dam priložnost. Kupila sem intenzivnejše barve za živila (sicer uporabljam tiste od dr. Oetkar, ki jih prodajajo povsod), nekaj stekleničk Eviana (0,33 l), poiskala bleščice in razdrla ogrlico, ki je ne uporabljam. Pokrovček sem zalepila s silikonom. V drugo, "morsko", sem namesto perlic dala majhne hišice morskih polžkov (ki jih nimampojmazakaj hranim že kakšnih 10 let). Navodila oziroma ideje so lepo strnjene na povezavi. Steklenički sta zanimivi, po svoje, bolj pa P-ju (sploh, ker je ugotovil, da se lepo kotalita). 








QuickEdit

You Might Also Like

Ni komentarjev

Objavite komentar

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate