-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Rojstnodnevno darilo prijatelju


Naš prijatelj B je dopolnil dve leti. P je komaj čakal, da mu bo šel "pomagat jesti rojstnodnevno torto". Želela sem mu ponuditi priložnost, da B-ju tudi sam kaj naredi in bil je za to, da narediva snežaka iz plastelina (če že snega ni). Skuhala sem domač plastelin (recept) oziroma bolje, igralno testo. Ker sem želela, da bi bil res bel, sem namesto moke uporabila koruzni škrob. Dodala sem še bleščice in pokrovček kozarca za vlaganje, na pladnju pa ponudila gumbe, okrasne kamne iz stekla in plastične kamenčke različnih barv in oblik, nalomljene vejice, narezana trakova, zamašek za steklenice, migljajoče oči in narezane kosmate žičke. Ko je končal, sem snežaka zaprla s kozarcem za vlaganje, ki je bil malo premajhen snežaku. Klobuka pač nisem vračunala :) S kakšnim veseljem je delal ... In B bo lahko s snežakom delal naprej (ne, ni mišljen kot praholovec, nikakor). Poleg smo B-ju podarili še set prstnih barv in risalni blok, vse skupaj pa zavili v domač ovojni papir (beri ostanke ustvarjanj). In ja, imeli smo samo roza-rumenega :)





QuickEdit

You Might Also Like

Ni komentarjev

Objavite komentar

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate