-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Njegov projekt: televizija


P je opazil škatlo, ki je čakala na prevoz do ekološkega otoka. Bila je nizka, ne taka, da bi splezal vanjo. Odločil se je, da bo naredil televizijo, ker je "še" nimamo (niti ni v načrtu, nikakor). Nek vmesni kos lepenke, dolg in ozek, je razrezal na manjše kose in kazal, kako jih bova prilepila. Tako lep dan je bil, P je želel narediti televizijio, jaz pa, da bi bili zunaj. Želji smo združili, še prej pa sem pograbila vse kar je omenil, da potrebujeva in tisto, kar sem sklepala iz njegovega opisa: lepilo (Mekol nalit v manjši lonček in lopatka za lepilo),  pleskarski lepilni trak, (pralne) flomastre, škarje in (moj) olfanož. Najprej sta malo risala po škatli, nato je P začel lepiti posamezne kose lepenke, kot je napovedal že prej, D pa se je odločil, da po škatli ozaljša še sebe. Ko je končal z lepljenjem, mi je P pokazal, kje želi imeti luknjo in izrezala sem jo v obliki nepravilne elipse, kakor mi je pokazal. Televizijo sem iz ene strani prilepila na ograjo, poklicala svaka (publika) in mu pripravila stol, tu pa se je veselje do javnega nastopanja iz zadnje pol ure dokončno izgubilo med "Ne bom-e" in "Nočem-e". Vsaj tehnični del je odlično izpeljal ;)








QuickEdit

You Might Also Like

Ni komentarjev

Objavite komentar

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate