-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Praznične voščilnice


Zdaj, ko so bolj ko ne vse prispele do naslovnikov jih lahko pokažem, a ne ;) Ko sem razmišljala, kako bi se lotili voščilnic, sem najprej razmišljala o motivu, ki sem ga želela čim bolj približati bistvu (božiča), seveda pa sem želela tudi, da pri izdelavi sodelujeta oba fanta. Pripravila sem nekaj temno modrih kartic, ki jih niti nisem štela (oziroma nisem štela vseh, katerim smo nameravali pisati), kasneje, tekom izdelave, pa na plan potegnila še dva večja kosa šeleshamra. D je/naj bi z rumeno tempera barvo narisal zvezde. Malo si je pomagal tudi s palčko za ušesa (na katero sem pomislila žal šele proti koncu). Pustili smo, da se je zvezdnato nebo posušilo (jaz pa sem iz večjih šeleshamrov izrezala kartice). Naslednji dan sem P-ju razložila, kakšno delo imava. Pripravila sem mu doma izdelano štempiljko z motivom zvezde repatice (kos lesa in moos gume). Na vsako od kartic je odtisnil po eno zvezdo (še vedno/spet rumena tempera). Odtis sva takoj posula z bleščicami. Kar malo preveč nezaupljiva sem bila do tega, da bi jih uporabljal sam, ampak on tako ali tako najde pot. Nekatere so bolj uspele, je zvezda očitna, druge manj. Na koncu nam je zmanjkala vsaj še ena voščilnica. D-ju sem dala "božične" nalepke iz starega Cicidoja (mislim, da iz časa moje srednje šole) in belo kartico, katero je zelo rad polepil :) 













QuickEdit

You Might Also Like

Ni komentarjev

Objavite komentar

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate