-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Plesalci - montessori mobili


Plesalce sem R-ju obešala na stojalo z nekaj negotovosti. Oktaedre je sicer še kar rad opazoval, a se mi je zdelo, da rabi nov izziv. Nisem se motila. Lepo jih je sprejel in navdušeno opazoval. Zakaj torej negotovost? P-ja in D-ja niso zanimali, pa sem jih jima ponudila v tem istem zaporedju, pri podobni starosti ... D-ju sem jih vmes za nekaj časa umaknila in potem kasneje še enkrat ponudila, a ga niso nič bolj pritegnili. Meni ... meni so ... Tudi te bi lahko imela ves čas obešene pod stropom v kakšnem kotu. Plesalci so tako lahki, že neopazen veterc jih zvabi na ples. Vrtijo se, kot bi plesali. Zdaj v parih, zdaj vsi skupaj ...  

Plesalce ponudimo otroku staremu 8 do 12 tednov. Narejeni so iz papirja in zelo lahki. Holografska folija oziroma papir* v dveh barvah odseva svetlobo. Njihovo nežno gibanje, poplesavanje, nežno odsevanje svetlobe, spominja na poigravanja sonca in vetra z mladimi listi dreves. Namen plesalcev je ponuditi nekaj premikajočih in barvitih stvari za opazovanje, animiranje vida, izostriti prepoznavanje oblik (ostrenje čutil). Razporedimo jih dovolj narazen, da se med seboj ne dotikajo. Obesimo jih 50 cm od otrokovih oči.

Te sem naredila za D-ja. P-jeve so bile iz folije treh barv (naj bi bili samo dve; tega takrat še nisem vedela), niso mi bile všeč tudi luknje za povezovanje. Drugih sem se lotila nekoliko drugače. Med oba papirja oblečena v holografsko folijo (mislim, da je njihova sestava taka: folija-papir-lepilo-papir-folija, sem že pozabila) sem vtaknila tanek laks in vse skupaj zalepila. Predlogo, po kateri izrežete plesalce in še nekaj navodil, najdete na tej povezavi. Na paličice sem jih obešala po občutku, saj nisem nikjer našla bolj natančnih navodil. 






* Namesto folije lahko uporabite darilne vrečke, ki jih morda že imate doma (tudi te so iz holografskega papirja). Jaz sem našla eno (na deklaraciji piše, da je iz Tedi-ja), pred spomladanskim čiščenjem pa sem gotovo imela vsaj še dve.


QuickEdit

You Might Also Like

Ni komentarjev

Objavite komentar

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate