-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Klasična igrača: VZORČENJE GEOMETRIJSKIH LIKOV


Do nedavnega sem do klasičnih igrač gojila mešane občutke. Pravzaprav, ne jaz, moja otroka, zadnje čase pa res rada posežeta ravno po teh. Neverjetno, kako so jima postale zanimive navadne lesene kocke in (npr.) Vzorčenje geometrijskih likov. Prav to igračo sem po tujih blogih pogosto srečevala in jo končno (no, že kar nekaj časa jo imamo) dočakala pri nas, v spletni trgovini Mali Galago. Zakaj mi je padla v oči? Ker nudi ogromno možnosti za igro, raziskovanje, ustvarjanje in učenje. Ogromno. Nekaj smo jih preizkusili:



  •  Obrisovanje likov. Takole pripravljeno mizo sem našla neko jutro. P je sam risal s pomočjo obrisovanja likov, obrise dopolnil, nekatere pa izrezal.




  • Seveda smo delali s priloženimi predlogami (deset jih je na petih lesenih ploščah),

  • pa tudi z novimi predlogami, ki smo si jih natisnili iz spleta (na malo debelejši papir, da ni bilo treba plastificirati). Našla sem jih res veliko, seznam* brezplačnih predlog prilagam na dnu. Izbrala sem nekaj nepobarvanih (malce težja naloga, a so bile P-ju take bolj všeč) ...







* SEZNAM PREDLOG, ki si jih lahko BREZPLAČNO natisnete:
Črke - v veliki in mali tiskani pisavi ter nekaj predlogov zaporedij, barvne in bele predloge živali, števila, barvne in bele predloge prevoznih sredstev, več različnih tematskih predlog, barvne in bele snežinke, vzorci in zaporedja (v povezavah barvni in beli), sudoku, razvrščanje ...

Pazite, da pred tiskanjem izklopite možnost "Fit to page", sicer se natisnjene predloge ne bodo ujemale z liki.

Priporočam tudi zapis o pomembnosti dela z vzorci in zaporedji.
QuickEdit

You Might Also Like

Ni komentarjev

Objavite komentar

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate