-->

Theme Layout

Boxed or Wide or Framed

Theme Translation

Display Featured Slider

No

Featured Slider Styles

Display Trending Posts

Display Instagram Footer

Dark or Light Style

Prepovedano kopiranje vseh vsebin in fotografij brez dovoljenja avtorice. Zagotavlja Blogger.

Preišči ta spletni dnevnik

Vitez - princ, gasilec z gasilnim avtom, zajček Zlatko in mali zajček


Pa je za nami, pust namreč. Letos sem si s kostumi in dodatki dala kar nekaj dela (joj, je bilo lušno :) ). P si je zaželel, da bi bil vitez. Kopirala sem tale kostum, ki je navdahnjen po Zgodbah iz Narnije. Najprej je želel, da kostum naredim brez krone, pa tako mi je bila všeč, a sta se potem s prijateljico zmenila, da bosta princ in princeska in krona je ostala. D-ja sem zaman hecala naj bo Kekec, saj vrhuuunsko odpoje Kekčevo pesem. Sam se je odločil, da bo gasilec in tudi ob tej izbiri se mi je nasmejalo. Uporabila sem namreč lanski P-jev kostum, malo ga je bilo treba popraviti, naredila pa sem mu tudi gasilni avto, saj je fant odlična sirena (jp, glasno je pri nas). Z R-jem sva bila zajca (mož pa je po kostum moral v trgovino :-P ). 

Kako sem se lotila kostumov? Takole:





VITEZ / PRINC


Najden viteški kostum mi je bil res zelo všeč, zato sem kar sledila ideji oziroma se ji poskušala čim bolj približati.  
Najpomembnejši kos se mi je zdela verižna kapa. Točno taka, kvačkana (lahko bi bila tudi pletena). S P-jem sva zanjo prosila mojo mami, izbrali pa sva debelejšo prejo iz 100% bombaža (da reeees ne bi srbelo). Zaradi lažjega oblačenja, jo je spredaj naredila iz dveh delov, ki sem ju povezala s prepletom črne elastične vrvice
Krono sem naredila po predlogi in super navodilih iz tega bloga
Tuniko sem naredila iz filca, a bi bilo bolje, če bi uporabila kakšno drugo, močnejše blago. Filc se je okoli vratu raztegnil, pa tudi mucka se. Tuniko sem na spodnji strani, spredaj in zadaj, obrobila z zlato-rumenim trakom, ter na njo (s šivalnim strojem) prišila leva iz filca (tega sem uporabila tudi za krono)
Meč z nožnico smo imeli že doma. Skozi pašček slednje sem napeljala črno elastiko (širine dva cm) in jo samo zavezala. Tako narejen pas je primeren za običajno nošenje, kot za nošenje preko bunde (z vrtcem se vedno pokažejo okolici). 
Ščit sem s pomočjo ravnila za krojenje izrisala na močnejši karton. Dve plasti kartona sem zlepila skupaj (vmes sem eksperimentirala in ročaj, srebrni "power tape", zalepila tudi na spodnjo plast; ni se mi najbolje posrečilo, saj sem se lotila zelo na pamet). Obe plasti ščita sem ob robovih oblepila s "power tape-om". Ker smo ravno to škatlo iz katere sem izrezala ščit uporabljali, khm, še izveste za kaj, in je bilo v njej kar nekaj lukenj, sem čez sprednjo stran nalepila šeleshamer. Ko se je lepilo dobro posušilo, sem šeleshamer pobarvala s srebrno barvo v spreju. Posušeno barvo sem prelakirala s prozornim akrilnim lakom v spreju (Obi, Bauhaus ... ). Na rdeč papir sem natisnila enako predlogo leva, kot sem jo uporabila za na tuniko, le malo sem jo povečala (mislim, da je bilo 130%, na tuniki pa 80%). Izrezanega leva sem dobro premazala z Mekolom in ga prilepila na ščit. Ko se je lepilo posušilo, sem leva premazala še z mešanico Mekola in vode (1:1, na oko). Lev je dobil malo bolj plastičen in trpežen videz. Ponekod so se ob robovih še videli sledovi črne barve printerja, zato sem se odločila, da leva obrobim z zlatim krogličnim pisalom. Leva oziroma cel ščit sem nato (predvsem zato, da se zlata barva ne bi razpacala), še enkrat prelakirala z lakom v spreju. Na koncu sem na zadnji strani s "power tape-om" izdelala še dva ročaja (enega za čez podlakt in drugega za v pest, je bolj stabilno kot s samo enim). 
Ker imajo princi tudi konje, nisem mu razlagala o belih, in ker smo enega že imeli doma, sem iz ostankov izdelala nekaj okraskov s katerimi sem okrasila sivca. 
Pod kostum je oblekel črno majico in hlače (oboje Bambini). Kot vitez in/ali princ, odvisno od volje, se je dobro počutil in ga res rad nosil.






















GASILEC Z GASILNIM AVTOM


Gasilsko uniformo, ki sem jo izdelala lani, je bilo treba malce prenoviti. S tekočino za odstranjevanje laka za nohte sem izbrisala P-jevo ime tako na jopiču kot na čeladi (čeprav smo na čeladi našli veliko poko in je bilo treba kupiti novo) ga nadomestila z D-jevim (alkoholni flomaster). Skrajšala sem hlače, kolikor je šlo, saj nisem želela premikati spodnjih trakov. 
Ker sem želela, da tudi D dobi nekaj čisto svojega, sem se lotila izdelave gasilnega avta. V dno kartonaste gajbice, v kateri sem iz srečanja skupine za mamice, ki me je pred časom povabila v goste, prinesla dišeče domače mandarine (hvala še enkrat), sem izrezala večjo luknjo. Iz filca v dolžini obsega gajbice, sem izrezala ožji trak (višina gajbice + nekaj več za zavihke) in ga s skrbno namazanim Mekolom prilepila na gajbico. Oblepila in zadelala sem vse robove. Luči sem naredila iz lončkov sadnih skutk. V vsaki od teh dveh lučk je nabasanih še osem lončkov, ki sem jim odrezala širši del. Tako so se lepo vsedli, lonček-luč, pa je postal precej bolj čvrst. V izogib barvanju, sem lončka oblekla v modra balona, katerima sem odrezala vrat. Lončka sem prilepila z Neostikom. Iz črne vrvi sem naredila naramnici, ki sem ju na hrbtu povezala, da bi preprečila bežanje iz ram. Poigrala sem se še z dodatki - vetrobransko steklo, sprednje in zadnje luči, odbijači, izvezeni tablici ter kolesa iz kartona oblepljenega s filcem. Na koncu sem oblepila tudi notranjost, predvsem zato, da sem zakrila, hm, posledice lepo zadelanih robov. Z avtom sem zelo zadovoljna, zadovoljen pa je tudi D, ki ga brez težav oblači in slači.








 Vmes sem uspela dobiti temnejše balone.




*** posodobitev 2018 ***

Gasilnemu avtomobilu sem kasneje dodala cev. Imela sem ravno pravi ostanek blaga (dolčine 155 cm), nekaj obročkov iz kartona, dva sem pobarvala s srebrno akrilno barvo in najmanjšo plastenko Coca-Cole. Plastenko sem pobarvala iz notranje strani, tako da se barva ni luščila. Okoli stranice sem le ovila črn trak (gurtno) in ga tesno prišila (ročno), na konce sem prišila ježka. Preko zanke sem ovila cev, da je vedno pri roki za gašenje.


***

MALI ZAJČEK



Za R-jev zajčji kostum sem uporabila oblačila, ki jih tudi sicer nosi. Na siv pulover s kapuco (H&M, leta nazaj) sem našila ušesa, ki sem jih po predlogi iz interneta izrezala iz debelejšega sivega (lahko bi bil tanjši) in tanjšega roza filca. Na sive hlače (Bambini) sem našila bel cofek (Mueller). Na sive tople nogavičke sem z barvami za bremzice narisala zajčje stopalo (recimo da). Za pojest lušen je bil, ne pretiravam. 





R-jeve nogavičke sem za risanje napolnila kar s svojimi nogavicami ...




ZAJČEK ZLATKO


Poznate pesmico o Zajčku Zlatku (ne najboljši posnetek)? Mi ga pojemo že več kot leto dni, pogosto malo priredimo besedilo (in gre zgodaj zjutraj zajček Bine v grmovje po maline, ali Tone po balone ... ). Pesmico je napisal Andrej Rozman - Roza, uglasbil Lojze Kranjčan, izvaja pa jo njegova žena Romana. Njene glasbe pri nas sicer ne poslušamo (a moj brat, ki je kriv za naše poznavanje z Zlatkom in ki živi od tega, da ima mnenje o glasbi pravi, da je skladatelju pesmica kar uspela).
Tako kot R-jeva ušesa, sem tudi svoja izrezala po predlogi ter jih fiksirala okoli obroča za lase. Cof - repek sem prišila na rjave kratke hlače, saj sivih nimam. Pod hlače sem oblekla debele sive hlačne nogavice, sicer pa še sivo majico in jopo. Orglice sem zatlačila v zadnji žep na hlačah, da so malo gledale iz njega, lopatko in dve najlepši zeljni glavi, z alkoholnim flomastrom porisana balona, pa sem privezala kar na torbico. Koška nisem mogla imeti, saj sem v nosilki nosila malega zajčka.


Mož je rekel, da naj za njegov kostum ne skrbim oziroma da si ga bo naredil sam. Tako sem se nekako vzdržala akcije in komentarjev, on pa si je v zadnjem hipu kupil kostum Supermana. Brezveze, res, on je že tako superman, kostum gor ali dol.
QuickEdit

You Might Also Like

2 komentarja:

  1. Hej, evo bom uporabila tvojo idejo za viteza... Kapo bo mami nakvackala, jaz pa ogrinjalo sesila... Hvala za idejo:)

    OdgovoriIzbriši

xxxx
aaaa Arhiv spletnega dnevnika

Follow @zogice.in.kravate